Jävligt nöjd tjej här!

 
 
Fan vilken lyckad helg jag haft, umgåtts med fina människor hela helgen. Festen ock utgången igår var riktigt jävla nice! Kunde inte blivit en bättre kväll! Idag har jag bara legat i sängen framför massa filmer ock bara chillat, sedan vid halv sju så blev det en promenad med Marie & Hanna. Riktigt trevligt, ock nu ska jag på riktigt satsa på att leva lite sundare, så jag o marie ska börja på friskis ock svettis tillsammans :) Sedan bestämde vi även på våran promenad att i vår, typ mars april blir det sälen igen. Så ni i gänget som läser detta, börja spara pengar, för its on!
 
 
Nu ska jag återgå till partaj, bara min bror kan komma snart :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0