godmorgon

 
 
Har vart klar i en timma ock ska inte åka förrän om en timma. Älskar att gå upp ock vara klar i tid ock slippa stressa. Har dock inte sovit mer än 3 timmar inatt. Jobbade igår kväll ock gick som vanligt på överenergi, så gick inte ock la mig förrän efter två nångång, ock klockan ringde som vanligt klockan 05.00. Kommer vara trött ikväll antagligen.
 
Hur som helst, dör inte för det :) Sitter här ock gnager ihop en spellista inför helgen, då det är ledighet så det bara skriker om det ock självklart partayyyyy ock utgång för min del !!
Men nu ska jag fortsätta med mina stuffs, men uppdaterar ikväll med lite musik vettja :)
 
Shiit vad man ser tråkig ut när man jobbar, stackars kunderna ....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0