friday

 
 
 
 
 
Det gick väldigt bra idag i skövde, hittade ett nytt bilbatterie som nu sitter i min bil, så nu rullar den ännu. Var dock ganska surt när bilbatteriet kostade det dubbla mot vad jag räknat med, men ska man äga en bil så ska man ...!
Köpte även hyllplan, väggskivor, skruv ock vinkeljärn, så nu har jag allting som behövs till min framtida skohylla till lägenheten. Rätt gött att redan fixa sådana saker som man vet att man garanti ska ha! Mindre skönt att det är så himla lätt att rensa kontot!
Denna fredagkväll ska jag bara ta det lugnt, som jag skrev tidigare. Knäppa några kalla ock njuta av min "Rocky road"-glass som är så galet god just nu! Sedan blir det en film ock därefter sängen, så jag är pigg imorn när jag ska upp tidigt för att gå på möbelmässan i tibro :))
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0