detta skulle uppdaterats igårkväll..!

 
 

Idag ska jag komma i säng i tid... Det var min kommentar till fredrik i förmiddags. Nu är klockan halv två ock jag är fortfarande inte i säng....Ska upp vid sex imorn bitti, senast!
 
Hur som helst, sova kan jag ju som sagt göra en annan dag :)
Spenderade hela denna dagen åt shopping i skövde med mina syskon ock marie :) Fick med mig en hel del hem, ock jag är extremt nöjd över allting! När jag kom hem, så drog jag igång med städningen, sedan efter nio någongång gav jag upp ock bestämde mig för att göra det sista imorn.
Så jag avslutade denna fredag med en kall singha ock bara njöt. Ock det bästa av allt, helgen har bara börjat...:)
 
Här nedan ser ni dagens shopping ock lite från tidigare i veckan som jag inte hunnit visa än :)
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0