shooting star

 
 
 
Hej allesammans, var så sjukt trött igår när jag vaknade så det blev inget måleri ock inget bloggande heller, men har ägnat hela denna lediga dagen åt att måla i lägenheten, vilket känns riktigt bra nu :)
Har precis sett pengarna på bordet ock häver nu i mig en massa choklad. Har snart fått i mig 500 gram, ock ne, det är ingen lögn ! Ska snart gå ock duscha ock sedan blir det en film innan jag kryper i säng. Behöver komma i säng tidigare än vanligt idag!
 
Annars då, jo det närmar sig helg ock mina vänner kommer hem vilket känns jävligt bra! Sedan får vi se om vi drar ut eller inte, för det verkar vara lite blandade viljor denna gången. Men med lite kommunikation så ska vi nog lyckas lösa allting ock få en himla lyckad lördagskväll :)
 
 
Utöver detta så tycker jag att vi alla önskar Madeléne Lundell ett stort grattis, för idag fyller plutten i gänget 21 år, ock joinar oss i åldersgruppen. Vi hyllar henne, då hon är en av de underbaraste människorna på denna jord, ock jag hoppas du haft en fin födelsedag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0