Så ....

 
 
 
När uppdaterade jag senast ? i måndags ?
Igår da, jobbade hela dagen sedan när jag slutat vid kvart över sex, så åkte jag till mamma ock var där ända till 23 :) Bestämde även att vi ska in till mariestad idag ock kika lite på mio innan jag börjar jobba vid fem :)
Allting går väldigt fort nu känner jag :) Nästa vecka kommer jag börja min renovering i lägenheten som det ser ut nu. Men det är klart att dyker det upp hinder så kommer allt skjutas, men det verkar som att det blir nästa vecka som vi börjar med golvena :)
På onsdag nästa vecka ska jag till IKEA ock köpa min allra första säng. Känner mig värd en säng nu efter alla år i en stenhård bäddsoffa, så jag får åka o köpa en helt enkelt...
Men nu måste jag käka frukost :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0