motivation finns inte i detta rum

 
 
Som sagt så bytte jag ut min första träning på väldigt länge till en godispåse på 38 spänn... Här snackar vi, tjej som måste motiveras! Ska fanimej ställa klockan imorn ock se om motivationen finns för en liten promenad! :)
 
Sitter ock skriver en lista på allting som "jag" måste ha till lägenheten...
Säger inte att jag ska åka ock handla nu, utan det dröjjer ju några månader, men det är ett himla bra tidsfördriv vill jag lova, dessutom så kommer man på lite småsaker till o från så det är lika bra att skriva upp det så man inte glömmer av det sedan! ;)
 
Ska återgå till en film nu :) Ledig imorn med, känns förbaskat skönt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0