det får ta den tid det tar, men jag ger inte upp!

 
 
Just nu är jag så himla stolt över mig själv :) Tog en liten promenad ock joggade en liten bit av promenaden, i väldigt sakta tempo, men jag gjorde det! Jag säger inte att jag sprang långt, men jag klarade mer än 200 meter varjefall, vilket jag inte klarade i somras pga min astma som fick mig att nästan kväva mig själv... Men jag har hela livet på mig, ock jag ska nog övervinna min astma någon gång !!! Klev stolt in i min brors rum ock berättade att jag sprungit en liten bit, gav ifrån mig ett stolt leende ock traskade därefter ut i mina tjocka yllestrumpor... Nu tänker jag mysa ner mig i soffan med en kopp kaffe ock njuta av att jag är ledig idag med :) Ska nog lyxa till det med en stor frukost idag också bara för att ! :)
 
 
haha, oj vilken dålig bild, skakar ju som en kärring, men jag älskar denna tröjjan :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0