Då var första vändan klar :)

 
 
Då har jag precis kommit hem från Örebro där i stort sett hela dagen har spenderats! Dröjde dock lite längre tid än väntat att ta oss hem eftersom en långtradare hade kört ner i diket redan när vi åkte i middags, ock de höll förståelsevis fortfarande på att kämpa med att få upp den, så vi blev stående i stilla fart i en timma, men som mamma sa så klyftigt: "Vi sitter ju inte på farligt vatten varjefall", ock det gjorde vi ju inte :)

Fick varjefall med mig allting som planerat vilket var en sängstomme, en resårmadrass, en bäddmadrass, tre byråer, ock tio stycken förvaringslådor. Känns så himla skönt att allting fanns på plats i Örebro, så jag slapp att vänta på en massa leveransdagar ock så vidare ni vet.... Det ena leder till det andra ock punkt punkt punkt. Men det innebär även att jag ränsade kontot på en gång, så det är bara att invänta nästa lön innan man kan fortsätta sin shopping! Hur som helst, imorn ska jag börja mitt projekt.. Tapeterna i sovrummet ryker :) Känslan är underbar att jag nu äntligen kan börja min förändring i lägenheten!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0