crying out your name

 
 
Vissa börjar sin morgon med en ordentlig frukost, ja börjar min med en BEN & JERRY'S. Vissa blir mätta på halva, jag häver i mig hela! Är jag människa nog när jag säger att jag lätt skulle kunna häva i mig en till....
 
Jobbar ikväll, så jag tänkte att det är lika bra att jag häver mig upp så inte hela dagen försvinner! 
Dessutom så glömde jag mina varor på jobbet igår som jag köpt, så det var lika bra att åka in ock hämta dem.
 
Ska lägga mina ögon på mio's katalog nu tänkte jag :)
 
 
Btw, längtar som en tok tills icona pop's nya låt släpps på youtube, spotify eller annan musikkälla!
Den låten är så jääääääävla braaaaaaa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0