åtta veckor ..?

 
 
 
Kan vara jordens tröttaste människa just nu... Men det hindrar mig inte från att jobba ikväll :)
 
Hade en riktigt fin lördag med Marie ock Martina :) Kvällen rundades av vi sex på söndagsmorgonen. Ock sedan var vi uppe vid tio, slängde i oss lite frukost ock kröp sedan upp i soffan ock halvsov igenom en film :) Riktigt skön söndag med andra ord, då jag spenderade hela dagen i soffan :)
Ny vecka ock nya tag ock jag jobbar kommande helg, så det blir en lugn vecka. På onsdag om allting går som planerat så ska jag, Marie ock eventuellt Martina börja på friskis ock svettis. Det ska bli riktigt kul :)
 
Men just nu ska jag koka upp lite kaffe ock väcka denna zombien till liv. Att jag jobbar med Sara ikväll gör det lättare att komma igång :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0