young girls

 
 
Aah vad gött när man kommer hem efter att ha jobbat! Denna veckan har jag varit helt slut i kroppen, allmänt torr i vissa situationer, dragit dåliga skämt ock teorier på jobbet, ock stubinen kan sammanfattas som extremt kort imellanåt, stackars mor ock syster.. Men nu känner jag att jag kan slappna av igen :) urskönt ! Så kan det bli lördagkväll snart kanske så jag kan få umgås med min fina vän! :)
 
 
 
 
Jag kan säga att det känns jävligt bra att vara ledig då alla andra får lön ock skulle kalla det löningshelg! Krogen full ? Det hoppas vi på :D
 
Hur som helst, har nyss käkat ett granatäpple. Jag måste säga att det smakade riktigt bra, synd bara att det ska vara så svårätet..! Nu ska jag dricka upp mitt glas med mjölk ock sedan värma på lite glögg denna kväll likt varje kväll denna veckan, så himlaaaaaaa gooott!
Sedan ska jag krypa ner i soffan ock sova. Imorn ska jag bland annat släpa med mig Fredrik till Tibro ock hämta min spegeldörr som har kommit :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0