onsdagens inlägg, bättre sent ..

 
 
 
Blir kvar i Töreboda inatt. Sitter just nu ansluten på internet via min mobil eftersom jag inte har internet på datan här annars, så vi får hoppas att det går vägen :) Idag har jag varit inne i staden på M ock köpt mig popcorn-krydda eftersom det inte går att få tag på på min hemort... :/ Dock var det inte det jag åkte in för, utan faktiskt för att bestämma mig med soffan, så efter lite snicksnack ock en kreditprövning så har jag nu beställt min framtida soffa :) Hoppas det blir lika bra som jag tänker mig, jag ska ju trots allt ha den ett bra tag, förhoppningsvis. Sedan åkte jag ock fixade det sista till min garderob, alla klädstångar ock hållare till det... Småsaker som kanske har det högsta priset, sickt"!
For hem till min lägenhet ock hjälpte göran som varit så redig o hjälpt mig slipa golven, så jag ock mamma satte in våra krafter vi ock, så innan jag traskade mot jobbet, så hann vi även lacka golvet. Imorn ska jag ock göran åka in till staden igen ock köpa ännu mer golvlack.. Usch vad det kostar att renovera... Sedan ska vi slipa det som vi lackade idag ock därefter lägga ett till lager över. Mina golv blir galet snygga!!
Hur som helst, hur glad blir man inte när allt gått vägen med soffan, man har fixat garderobsinredet ock på vägen hem får man ett sms från syster att det är kladdkakans dag idag.. Liksom passar mig alldeles utmärkt! Så efter att jag gjort mitt kvällspass på coop ock verkligen slitit mig varm trots 20 minusgrader inne i frysen, så stod det en kladdkaka på bordet här hos mamma ock göran när jag kom hit... Hur bra :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0