Kan låta skrytit, men jag blir såååå jäääävla nööööjd!

 
 

Ååh just nu känns livet så bra för tillfället..!
Var som ni vet, kvar i töreboda från onsdag till torsdag eftersom jag skulle hållas i lägenheten idag också, så nu har jag gått in på det sista, ock det närmar sig flytt med stormsteg... majgad!
Jag var på banken i onsdags ock fixade ordning pappren för byte av bank ock sedan försäkring på mitt future-home, så imorn börjar min boendeförsäkring att gälla på lägenheten..
Nästa projekt är att montera sängen. Shiit vad sjukt! Garderoben är klar, skohyllan är klar, alla tapeter är satta, all färg är målad (i stora drag)... Nu ska alla prylar fixas, men 15 dagar till lön, nu hurry känner jag, ock ni får bara "calm down" liksom... 12 dagar tills soffan finns hemma också, life's good!
 
Annars då? jo, spontanbokade en kväll med mina tjejer idag eftersom vår underbara sara kom hem denna helgen. 22 days in slowmotion, please!? Vi laddade upp med räkor ock vin ock hade en riktigt fin såndär tjejkväll ni vet, som är guld värd! Så nu är klockan 01.00 ock de har precis lämnat kåken. Sminket är borttvättat, tänderna är borstade ock jag har krypit ner i sängen ock säger tack för idag!
 
 
 
 
 
SNEAKPEAK - HOME
 
Så blev garderoben:
 
 
 
 
Skohyllan på bild här nedan:
 
 
 
 
Murstocken i tv-rummet... Fan.Vad.Fett.Det.Kommer.Bli!!
 
 
 
 
 
#snart flyttar jag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0