aoutch!

 
 
Flyttar snart... 2 veckor tills min soffa finns att hämta! Idag började vi bygga min garderob.. Shiit vad fort det går såfort man tar tag i något! Fattas bara klädstångarna, sedan är garderoben för kläder klara... Kan ni fatta? Förra veckan var det inte ens tapetserat, ock nu står garderoben uppe :O Kan förhoppningsvis bygga min skohylla i veckan också... Reaktionen när mamma säger: Du kan börja köra kläder nu då! Paniken som smällde på för fulla muggar... Fan vad fort det gååååår! Jag är lycklig! :) Snart bor jag själv!
Kan inte fatta att det faktiskt händer!
 
Här kommer en sneakpeak innan vägg-sektionerna kom upp idag:
Jag är medveten om den dåliga kvalitéten, men blixten trasslar emellanåt, så fick ta utan..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0