so call me, maybe?




Tog lite sovmorgon idag :) Sedan sprang jag raka vägen ut till duschen ock tillbringade en timma där :) dunderskönt! Har nu precis käkat frukost, ock hävt i mig min stora kopp full med te, allt för att kurera! :)
Sedan har jag även städat lite granna i mitt rum såhär på morgonkvisten, men inser att det är långt ifrån rent... Menmen, Nu ska jag försöka få in min senaste shopping i garderoben ..... hmm


Vad man känner sig fräsch ändå när man smörjt in hela kroppen i bodylotion :) Alla dessa cam-bilder ... Jag lär väl få ångra detta, men idag bjuder jag väl på en sminklös bild, för jag orkar inte bry mig när jag ändå bara ska vara hemma! heeeeey










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0