Godmorgon



Överraskande nog så började jag min morgon med en halvtimmas promenad. Jajjemän, jag är lika förvånad som ni ... Saken är den att min bror pushade mig lite granna igår, undertiden som vi satt ock tryckte i oss varsin cup-cakes, eller vad de heter. Kan nog vara det godaste jag ätit!!!!!! Varjefall så var motivationen på plats imorse när jag vaknade! Yeeees, hoppas den ligger på plats nu ett tag framöver :) Måste verkligen komma igång igen, ock nu med min astma ock allting, så orkar jag inget :/ Saknar tiden då jag aldrig gav upp!


Hur som helst, har nu ätit en stor frukost, med både bacon, ägg, hallon, kaffe ock smörgås :) Så nu lär jag stå mig ett par timmar :) Insåg under min breakfast-time, att det är idag som jag måste städa ock fixa ordning inför helgen, för imorn hinner jag inte, då jag har lovat tid till både Lovisa ock Marie, så det ska bli himla nice! :)
Måste även leta fram några kläder till helgen, huuuuuh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0