frukost




Godmorgon på er :) Har sovit som en gudinna inatt :)
Nu har jag precis avnjutit en god frukost, ock funderar på att gå ut ock klippa gräset :)

Blev inte så mycket uppdatering igår, men här hemma i fägre hade vi 38 grader ute i solen, så det blev lite fix med poolen, typ fiskade upp massa löv ock äckliga djur, men tittade mest på när pappa fixade solvärmen :p  Vill ni veta en annan sjuk sak, vi fyllde på vatten för typ 2 dagar sen ock igår var det redan 24 grader varmt i vattnet :) Ock det bästa av allt, förut har vi haft typ 4 slingor "solvärme" ock då har det blivit som mest typ 35 grader i poolen, men igår satte pappa upp två extra "sol-slingor" så man blir ju nyfiken på att se hur varmt det kan bli i år :) UNDERBART!! Ska försöka få med bror ut ikväll så vi kan dammsuga i poolen, för sedan kan man bada tills russina växer på fingrarna :) mums

Annars gjorde jag lite annan smånytta igår, som att jag dödade ett äckligt jävla getingbo, 2 stycken 4 cm stora bålgetingar (trodde jag skulle dö, när jag missade första gången) ock en äcklig korsspindel.
Update till Sara Rosander: Man kan döda hur många spindlar som helst utan att det blir regn. Har vart en jäkla spider-killer i veckan ska jag säga, o se vilket fint väder det har gett oss (y) hehe


Min frukost denna torsdags-morgon :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0