bättre finns inte




Alltså det märks att mina vänner känner mig enormt! Alla presenter ser ni på bilden! Massa roliga drink-prylar, med allt från drinkpinnar, cocktail-bok, snapsvisor, jättefina rosa glas, vin, choklad, drink-mixers, festliga "isbitar", kex&ost, vindruvor utan kärnor ock världens finaste tavla med minnen från turkiet... ja ni ser ju bara!

Ni kunde inte fångat mig bättre säger jag bara, eftersom jag älskar allt som hör till fest, så detta blir perfekt! :D Vad roligt vi ska ha i sommar känner jag, med alla möjliga visor ock drinkar o hela fadderittan! :)









Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du hade en grym söndag!

och en underbar måndag!

2012-05-14 @ 20:13:31
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0