Att svika en vän, är nog det värsta man kan göra!





Jag sitter här ock tänker på alla mina underbara vänner! Saknar alla så extremt mycket!

Sedan har man de vännerna som man alltid litat på som man har försvarat inför andra i en väldigt lång tid, som sviker en utan anledningen. En av de fick jag släppa taget om i början av detta året, vilket jag tycker är synd, men jag kan inte ta folk som försöker trycka ner mig!

Jag o min bror satt ock pratade häromdagen om vad folk igentligen tycker om en, för man själv ser sig på ett sätt som kanske ingen annan ser. Jag kanske har en kall utsida, men innerst inne, så är jag så svag ock framförallt inför de som verkligen betyder något. Ock att ha känslan av att en som jag skulle kallat vän kanske sviker mig snart igen, det känns så himla tråkigt!

Så nu tänker jag ärligt talat bara koppla bort allt ock ta vara på livet ock framförallt den kommande helgen ock njuta av tiden med alla vackra människor som jag ALLTID kommer kalla vänner, för de som kommer hit i helgen är oersättliga ock helt jävla underbara!!



Ska försöka få in några av veckans outfit imorn :)
Annars så saknar jag mitt hår ... :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0