42 grader på min hemmaplan idag (y)



Mina planer för kvällen gick tydligen upp i rök.. Tråkkkkigt!
Gråter till bigbrother är väl inte allt för vanligt, kärleken är underbar!


Hur som helst, har grejjat ute idag, fixat ute-duschen, ock lagt 4 plattor så man kan spola av sig där innan man plumsar i poolen så slipper man onödigt skit:) Klippte även gräset, vilket var extremt känslosamt idag. Satt ock tänkte på mina vänner som åker till USA ock får träffa Mathilda ock Line, ock det slutade med att tårarna svällde över. Bara tanken av att jag inte har råd att åka med suger! Saknar de så fruktansvärt mycket så det är gör ont! Räknar ner för varje dag som går just nu! Trodde ärligt talat inte att man kunde sakna någon så mycket, snyft!
Hur som helst, sopade även plattorna ock gjorde rent fontänen i den lilla dammen. Så nu tycker jag verkligen att jag har vart redig idag. Sedan skulle jag o fredrik fixa korv i bröd, men något att inte rekommendera är att båda förlitar sig på att den andra fixar det. Båda lämnar plattan, så korvarna bara smäller till ock ser därefter ut som.... Ja vad ska jag säga, bör nog inte ens ta upp de orden här men... Tänk er att killens könsorgan exploderar typ ..... euw

Nog om det, fick ta en tur till töreboda för att köpa en pizza som vi delade på, ock det blev ju självklart lite chokladshopping eftersom det är fredag idag :) älskar livet! Ock nu tänker jag slå på en film ock krypa ner i sängen, för idag är jag trött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0