dags att deklarera




Vad skönt det var att vakna idag utan ett alarm som ringer.

Kör kvällen idag, Så ägnar min dag åt att inte göra ett enda dugg :) Man behöver sådana dagar ibland :) Om jag ska nämna något som jag har gjort, så har jag gått igenom mina jeans. Kunde slänga ett par, vilket är riktigt bra för att vara jag. Sedan har jag skrivit en lista på min ekonomi, så att jag kanske kan lära mig att spara mina pengar. Ock nu sitter jag ock går igenom min musik, bland annat all festival-musik som ska in på en spellista :)


Jag sa det igår till några att här går man ock längtar efter att deklarationen ska fimpas ner i brevlådan, men tänk om man skulle ha betalt för lite i skatt ock så får man lägga en summa pengar istället. Då känns den plötsligt inte så lockande mer.. Insåg då att jag inte ska tänka på den, utan den kommer när den kommer. Ock det tror fan att den kom igår, ock efter alla mina funderingar så vågade jag inte öppna den. Men imorse kunde jag inte hålla mig längre...

Klarade mig fint i år ock slipper allt som har med skuld att göra, tack ock lov :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0