det var ju trots allt helg !



Har glömt av om jag sagt att jag, F & M invigde grillsäsongen i fredags ? hmm ? Hur som helst, det är orden för hur fredagskvällen avslutades! Första grillningen är väl ändå bäst ! Man äter sig så där övermätt av allt gott, ock mår därefter skit, men att man bara några minuter senare, mot alla odds sitter med chipspåsen i högsta hugg. Det är väl ändå inget konstigt ? Livet är menat att avnjutas!









Min lördag fick ett himla bra avslut ändå, då det plingade till i mobilen från Lovisa som ville ha skjuss. Behövde verkligen min dos av Lovisa denna kväll, så det gjorde verkligen min dag att få en stund med henne ♥ !








Vilken söndag det har varit idag då... Började morgonen med kaos, som i sig ledde till att jag blev en kvart försenad till jobbet. Må dagen vara förstörd var de enda känslorna som jag kunde känna. Tog grepp i det hela ock övervägde det till en ganska så bra söndag ändå. Efter jag gjort mina 3 timmar på jobbet, så var det kalas för min söta lilla kusin, Linus som blev 3 år. Älskar småbarn, ock han är nog en av de gladaste barnen jag vet, dundersöt med andra ord. Så då bjöds det på tårta i mängder.
Sedan traskade jag, syster ock mamma tillbaka till mamma o Görans lägenhet ock firade den årliga våffeldagen innan vi gick ut ock satte oss lite i solen :) Riktigt skönt ute idag. Blir ganska så trött på folk som klagar över att det blåser osv. För en bättre mars än den vi haft i år, är svårt att få tag på i detta land i denna tid. Så njut lite mer hörrni!



Så nu hoppar jag upp på hästen ock rider vidare för en kväll framför big brother........ såklart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0