söp tills jag däcka ?




Okeey, riktigt så illa var det inte, men kombinerade alla mina drinkar med snickers-kakan som jag bakat, ock när det bara var smulor kvar mådde jag skit, Fyhelvete vad mätt jag blev. Så la mig i soffan för att vila magen, men somnade gannska snart. Så jag har redigt ont i nacken nu efter att ha vaknat på soffan runt halv fem imorse ock valde då att treva in mot sängen för att sova några timmar till.

Nu är jag uppe på benen igen. Ska först ta ock lyssna igenom alla skivor som jag haft i bilen som det inte står något på, undertiden som jag sminkar mig, sedan ska jag ta mig in till töreboda för att spänna remmen på bilen bland annat :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0