Så gick min värld under ..




Kapar håret ock mår skit. Lätt att gå under jorden på bara en timma. Helt sjukt! Ett tips till er som har tankar ock funderingar med löshår. Så länge ni inte hatar, ock då talar jag verkligen om det starka ordet hatar, erat vanliga hår, så börja inte med löshår för guds skull. För när det är ute så lär ni sakna det. Yeeees det är beroendeframkallat- check!

1. Man måste någon gång ta ut det ock låta håret vila.
2. Efter att ha haft långt hår kommer du verkligen avsky ditt vanliga hår.
3. När man tar ut håret så tappar man sjukt mycket av sitt egna hår.
4. Man känner sig lite som en avrunkad katt..


Hur som helst, vad jag vill säga är. Mitt hår går precis till axlarna, superkort alltså! Något bildbevis tänker jag inte ge er heller för den delen. Igår när jag tog ut det ock tog en dusch efter, så kunde jag dra ut sinnessjukt mycket hår. Ja, tänk er 100 slingor i stort sett i mängd av mitt vanliga hår. Det liksom tog aldrig slut. Så nu är mitt hår supertunt ock väldigt väldigt hemskt. Jag som brukar likna en pudel... Är det så att jag ska sakna det nu eller ?


3 månader.... KÄMPA KÄMPA KÄMPA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0