Min lördag



Eftersom jag är lite rädd att datan ska krasha vilken minut som helst, så har jag inte vågat sätta mig vid datan på samma sätt.

Igår började min morgon med att jag drog igång ock städade lite granna i tv-rummet, toaletten, köket ock mitt egna rum. Så nu är det riktigt ordning för en liten stund i varjefall :)

Sedan var det dags för en lång dusch ock börja fixa sig inför kvällen :) Så när Marie ock Therese kom vid halv sex, så åkte vi ock handlade allting för våran kväll. Det blev tacos ock sedan köpte vi banan, glass, chokladsås ock frityrsmet, för att göra banana split, men vi vart mätta ock belåtna på maten ock framförallt alla shottar... Så någon efterrätt hade vi inte tid för, då klockan bestämt sig för att snurra riktigt fort kvällen lång. Det blev en riktigt lyckad kväll måste jag säga, hur kul som helst, verkligen!!! Så nu taggar vi inför nästa helg, som även den ska bli grym!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0