Lyckorus - Norlie & kkv klara för törebodafestivalen




Åååh kan inte fatta attt detta är sant ... Morgonen kan inte börja bättre!

NORLIE & KKV KOMMER TILL TÖREBODA-FESTIVALEN.

Glädjen inom mig är obeskrivlig. Nu trappar vi upp minsann :)


Minns såväl när jag hörde can I be the one med Norlie & kkv för första gången. Jag var så lycklig som ett barn på julaftonsmorgon. Spelade den dagarna in ock ut ock på varje fest ock än idag spelas den. En låt som jag ALDRIG kommer tröttna på garanterat! Så tack ock lov att de kommer till festivalen!



Sen att Kim Vadenhag är såååå jävla snygg också gör ju bara allting så mycket bättre !





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0