livet är en fest




Sådär, nu är jag hemma efter en heldag i stan med min vackra syster :) Hjälpte henne att städa ock rensa bland alla hennes kläder, besökte staden för endel shopping ock lagade sedan mat. Riktigt härlig dag :)


Har precis slängt iväg alla mina pengar, kontot är soprent. Men nu är jag fri från skulder denna månaden. betalt bilskatt, bilförsäkring, fakturor, ock en liten del av mitsubishin. Känns så himla bra att vid nästa löning, så är bilen helt betald också:) shoohooo (y)

Nu ska jag rensa kameran ock göra en fet uppdatering med bilder från i lördags, dagens outfit ock dagens shopping bland annat :)

Så nu är det bäst ni håller er uppdaterade ;) höhö



Therese, detta är enda bilden på datan som jag hittade "in pink"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0