klar för säsongen





Har precis ägnat 3 timmar åt att byta till sommardäcken samt tvättat bilen igen :) Känns så himla skönt att slippa tänka på att jag måste ta någon av veckans kommande dagar till att byta däck, när det nu är gjort. Jag är lite av en kung ändå ;) höhö







Ock nu har jag precis tvättat bort sminket så jag slipper göra det senare :)
Jag menar, nu känns livet bra här borta i skuffen.


Min dag annars började med att jag försov mig. Skulle börjat klockan åtta ock öppnat butiken, men vaknade kvart i åtta ock fattade inget. Var i min egna lilla värld, i ett enda chocktillstånd. Insåg tillslut att jag missat alla mina 5 alarm, ock ringde fort bort till coop, ock erkände min tabbe. Var på coop redan kvart över åtta, ock kände mig så himla snabb. Kan fan inte fatta att jag hann dit från det att jag vaknade på en halvtimma. Jag menar, om någon ska kallas seggångare så är det jag, på allra första plats också för den delen! puuuh
Trots allting så har faktiskt inte min dag gått åt helvete som den annars brukar göra när jag försover mig. En tumme upp sätter vi på det :) 2 tummar upp har jag hört ger otur, för den som tror på det ....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0