I give up




Dricker något nytt te "Örtte inför nattsömnen" innebär det att det är sömnpiller nerproppat i te-påsen, eller vad an detta ? Fattar inget men dricker det för att det faktiskt är gott just nu. B.B om fem minuter känns perfekt innan jag avslutar denna dagen. Imorn blir det jobb 4 timmar mitt på dagen, göööööööött!



Har precis ristat in i mitt block alla priser på min shopping från idag. Usch så mycket pengar man lägger på kläder, smycken, bilar osv igentligen. Helt sinnes!! Att skriva ner allting man lägger pengar på bortsett från bland annat mat, godis ock alkohol, får en verkligen att stilla sitt shoppingsug. Tittar man tillbaka 2 år i mitt liv, så har jag gjort en grym förbättring, även om det fortfarande inte är bra, men jag går mot en ljusare framtid varjefall som det känns nu :)


Nu börjar big brother :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0