home-party is always the best



Taggar hemmafest förtusan. Jag är jäkligt sugen på en stor jävla fest, men 3 personer, det kan bli jävligt bra ändå. Jag satsar på att tömma bag-in-boxen ikväll. Gör en deal att jag inte kryper i säng förräns den är slut dåå ;)
Helt sjukt vad sugen jag är på allt som har med alkohol att göra. har kylt en minttu, en jäger ock några cider utöver boxen, så vart denna kvällen slutar, återstår att se :) hann ta en bild mitt under min "ordnings-fixar-tid" också, hahah

Sådärja, nu rullar snart folket in, ock livet känns väldigt bra just nu.
Först drar vi ock handlar allt till en fin middag inklusive efterrätt såklart ock en massa godis ock chips osv.. Innan festen öppnar upp :D


pusssss på denna lördaaaaag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0