helgen blir en 10-poängare




Drog till Marie vid halv sex förberedd på en nykter lördag. Så vi åkte med en gång ock handlade mat. Väl hemma hos Marie igen så var vinet min första tanke, jag var sugen. Så vi körde hem min bil så vi kunde ta ett glas vin till maten ändå. Det blev klyftpotatis, knaprig såklart ;) med fläskfilé, sallad ock bea-sås :) Vilket smakade hur bra som helst, då jag även knappt kom upp ur soffan därefter pga av att magen var mer än full. Allt godis som vi köpte som i sin veva gick på 71 spänn, chipspåsen, två dippar, blomkål ock gurka som vi skulle käka efter, det stod kvar. Så idag när jag jobbat mina 3 timmar, så åker jag till marie igen ock vi kör en filmkväll med allt godis som är kvar. Känner att denna helgen får 10 / 10 toast :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0