Du gör mig till en person jag inte vill vara




I lördags kändes det som om jag aldrig kom i säng, men så jag gjorde. Bättre sent än aldrig ock där sätter jag punkt! Nu har jag precis tagit upp kyckling som jag ska fixa ordning ikväll tänkte jag.

Har ni någonsin känt att vissa personer påverkar er negativt?
Det gör jag, ganska så ofta. Vilket jag inte vill acceptera. Jag tar lätt ut det på andra, ock det är inte meningen, jag kan inte ens förklara för er. Någon enstaka av er kan förstå, men inte mer än så. Så mest av allt vill jag bara säga förlåt, jag menar det inte. Jag måste försöka hitta lite positiv energi på den väg jag har hamnat på. All svartsjuka bränner ner mig på något sätt, men jag ska skärpa mig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0