allt jag ser är en blå himmel




ååh vad jag älskar våren. Då man känner att sommaren faktiskt är påväg, säg sakta men säkert.
Sitter faktiskt ute i sky-blåsta med en kopp kaffe i knät som smakar ljuvligt! Att inte ha något planerat en dag som denna känns ju ypperligt fantastiskt, am I right? Synd bara att det ska vara storm här i väster, öster, norr eller är det söder? hur som helst, om jag hade en kompass...


Men ikväll ska jag åka ock kolla på film med en kompis ock käka en massa godis, vilket ska bli riktigt mysigt. Så klockan närmar väl sig matlagning ock därefter en dusch, så man är något fräsch. Men ge mig fem minuter till här ute bara.. :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0