0,5 % av spellistan




Hanna ska börja göra polkagrisar ock marie ska börja blogga. Okeey, nu är allt det bara missuppfattningar, men att jag är död efter 2 billys pan-pizzor, en liter pepsi ock en pollypåse...
Suger på en riktigt god karamell nu; hur gick det till ?!


Tänkte bara yttra mig om att jag fortfarande är vid liv.
Shoppingen idag gick väldigt bra. Mår som en prinsessa som dock sitter på en brännässla. Försök lista den gåtan. Tänker visa er min shooping såfort jag har stunder över. Det kommer antagligen bli på söndag. För imorn har jag en riktigt bra dag som jag tänker ta tillvara på, först 3 timmars jobb mellan 10-13 ock sedan tar jag mig hem för att spendera hela eftermiddagen ock kvällen med mina bästa :) Vilket ska bli riktigt kul! Så det enda jag kommer besöka datan för är nog när jag går in som Dj.


Så vi hörs på söndag :)




Far East Movement ft. Justin Bieber - Live My Life
Ingrosso & Alesso - Calling    
One Thing - One Direction
K'naan - Is anybody out there
Taio Cruz - Celebrate
Train - Drive By
The saturdays - Notorious
The saturdays - higher
BoB - So good
JLS - take a chance on me
Nicki minaj - starships
lil wayne - mirror
Adam lambert - better than I know myself
Erick right - end of the night
Azuro feat. elly - Toca Me (dan winter edit)
Cascada - Au Revoir (dj gollum edit)
Natalia kills - Love is a suicide
Crystal rock and hornyshakerz - How will I know (vanilla kiss edit)
Punkrockerz feat. carmen and camille - Shine 4U
Sammy Adams - Blow Up
Rob & Nino - Freak
Good charlotte - The anthem






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0