jag har tappat greppet ...



om både sommar ock sol ... Känns som att varje dag som går tar oss mot en längre höst :(


Hur som helst, hoppas allihopa haft en fin midsommar :) Min var faktiskt braa. Fredagen började här hemma med en o annan drink, innan vinflaskan kom fram. Sedan strax efter sex-tiden tog jag min racer-bike ock trampade ner mot moholm, vilket fick mig att nyktra till även fast jag var underrättad med 5 cider på vägen ner ock två gin ock fyra cider väl nere i moholm. Blev tillslut en chillkväll med jorunn, hanna, marie ock martina.

På midsommardagen var partaj det enda som gällde at my place, ock jag tyckte vi styrde upp allting väldigt bra. Kvällen började med nubbar, shottar, visor, champagne, dans, musik, ock helt fantastiska människor innan vi våldtog olstorp ock dukade därefter upp en efterfest för hela slanten back at my place.

Söndagen var det mys-söndag med syster, bror ock marie ock sara ock lite madde :) Vi gjorde chokladbollar, nudlar, frukost på sängen ock hade allmän segtid tillsammans :)

Ock igår var det filmkväll hemma hos lovisa med marie, madde, hanna ock självklart lovisa :) Tog turen tillsammans runt sex för godisshopping, ock rundade av kvällen runt kanske halv två kvart i två på natten :)



Tack alla inblandade för de senaste dagarna ock tack för att ni gör mitt liv så bra!

stånka korv♥





Kommentarer
Postat av: perlita Nuñez

Hey.

Var med o tävla om att bli veckans blogg i min blogg. Eftersom jag har mer än 1000 läsare varjedag så ville jag dela med mig lite.

Allt du behöver göra är att skriva "Jag är med" o gilla min fb sida så är du med!

Kom igen va inte blyg.

Haha.. Lycka till! :)

2012-06-28 @ 15:18:26
URL: http://perlita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0