stånka korv



Då har jag tagit mig hem idag från töreboda, i kanske världens motvind. Att det tog längre tid än det borde ha gjort, kan jag undvika att yttra mig om...


Hur som helst, glädjen pumpar.... Kan inte fatta att jag kan säga detta, ock att det förhoppningsvis förblir sant... Jag är ledig i midsommar, hela helgen! fyjävlasatan så gött! ooooh det var kämpigt!


Efter att jag jobbat idag mellan 8-12, så stannade jag kvar i töreboda ock sov i väntan på att mamma skulle sluta :) Så idag har jag skickat in mina referenser till Örebro, nu är det bara verkligheten som avgör vad som komma skall angående min "omprövning av körkortet"! Snälla håll tummarna på att allting går fint till nu :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0