när jag går ner




Hey allesammans, säger välkommen hem till mina vänner. Som jag längtat!

Är helt jävla zombi-fierad idag. Började 06.00 imorse, så cyklade med andra ord vid 05.00 hemmifrån. Att jag på så vis gick upp klockan 03.15, känns helt sinnes, men sant! Det borde inte vara konstigt att vara trött nu, men jag är faktiskt inte det. Men jag vet hur jag funkar ock skulle jag lägga mig, så skulle jag slockna med en gång, ock jag behöver försöka förse mig med mer sömn än vad jag verkligen gör! Så efter att jag städa klart mitt smink-bord, så blir det kvällsfika ock sedan somna gott till en film :)

Midsommar rullar inte med storm, ock jag känner mig vilsen.
Har inte så mycket koll just nu på vad som händer!
KONTAKTANNONS: Om någon där ute känner för att festa, ock hitta på något, så kontakta mig. Jag vägrar sitta hemma, tar mig vartsomhelst, närsomhelst! just give me a call.


Btw, igår var det inne en kund ock frågade mig om mamma var min syster..... smackthat liksom! Tur att JAG tycker att min mamma ser förjävla bra ut! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0