colours




EM kvällarna långa, jajjemän. freak!

fick skype:a med mina USA-´besökare häromdagen, vilket var underbart! Min saknad nu efter de är extrem, men jag tror ock hoppas på att ledigheten är min över midsommar, så vi kan göra allt det där som vi verkligen vill göra med de som är hemma :)

Ååh dem är de vackraste på denna jord!


Men från det ena till det andra ock tillbaka till verkligheten, så är jag väldigt sugen på fullmoon-party imorn på husaren :) Vore grymt kul att dra dit, men att bussarna inte går som man vill gör det hela lite svårare. Men alla problem är till för att lösas ock i annat fall så kan jag ju alltid sova i skövde ;) höhö


Nepp nu ska jag gå ock vända på kycklingen i ugnen, ock sedan återgå till em :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0