2 veckor sen sist



Jomen visst att tiden springer iväg...
vad som passerat den senaste tiden är inte så mycket. Var på dop förra helgen då min söta kusin, Vilmer skulle döpas, vilket var himla fint :) Sen gjorde jag inte speciellt mycket på veckan där. Den veckan som varit nu, har det varit mycket planering inför Fredriks student, som för övrigt ägde rum i fredags, så nu är han fri från skiten :) Det blev en lyckad student med uppehåll från allt regn. I lördags bestämde jag o Martina att vi skulle dra ut ock festa. Det ena led till det andra, vi hamnade på husaren ock det slutade med rajtan-tajtan o vi "missade" bussen hem.... Vaknade i skövde med... Jag hade så jävla roligt, ock kvällen blev gryyyyyym! Tack Martina för en nice kväll.
Igår avslutades helgen i skövde där vi var o kollade på Fredriks bal :) Så himla fina alla var!



Nu ska jag krypa ner framför "en gång i phuket" :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0