12:04




Tandläkarbesöket gick bra. Fortfarande inga hål i min trut, så det ska jag ju vara glad över. Jag som borde ha haft flera hål, har inte haft ett enda i mitt liv, göööööött! Så jag stoppar i mig några till wafers dåå :)
Så vad som väntar nu är inte så väldans mycket. Ska försöka skriva ihop mina referenser som ska skickas till transportstyrelsen, sedan blir det väl film efter film :)


Ock ett litet "btw", nu när jag får ta nytt körkort om några månader, så blir det nog att jag ändrar mitt namn på riktigt till så som faktiskt alla som känner mig stavar det. Så det ser jag faktiskt fram emot. Hade tänkt att göra det när jag skulle fixa nytt när de tio första åren som man haft körkort hade passerat, men idag hade det varit sju år kvar tills jag fått ändra, men nu kanske allting smälls under samma flugsmälla redan om någon månad.... Hope sooo! Det är faktiskt något som jag verkligen alltid velat göra, så jag tror faktiskt att jag ska göra det nu :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0