TÖREBODAFESIVALEN 5-7 JULI 2012 - VÄRLDSBÄST <3 !

 
 
TÖREBODAFESTIVALEN KUNDE INTE BLI BÄTTRE!
Ska ta en dag ock uppdatera i bilder ock videos, när jag börjar bli människa igen.
 

Finns så mycket jag vill dela med mig av,
ock jag kan faktiskt inte förklara i ord hur bra denna festivalen blev !!!!!!!
Första dagen, torsdagen, jobbade hanna till senare på kvällen så vi mötte upp henne i öltältet runt tio, ock vi gick allihopa på en lång parad. Jag var först i ledet, ock när jag väl ser hanna i öltältet ock ska krama om henne så flyttar hon på sig...... Där står LINE STIEN :O :O :O :O :O Detta är sjukt ock det fanns ärligt talat inte i min värld! känslan av att ha en så fin vän hemma som överraskar alla på den dagen vi alla längtat som galningar till..... Så när jag ser henne, kan jag ha vrålat för hela festivalen (?), Folk runtomkring tittar med större ögon än mina, när vi tio personer bara står ock skriker av lycka! (Vi blev hesa, jajjemän) Hur som helst, reaktionen jag får, lyfter upp henne ock springer en bit med henne i min famn.. Tårarna flödar av lycka. Hann gråta glädjetårar flera gånger på bara några minuter. LINE, du gjorde festivalen till den bästa kan jag säga, att bara dyka upp sådär..... Ja, du såg ju min reaktion .....!!!
TACK SOM FAN!
 
 
 
 
Fredagen fick jag se MINA FAVORITER LIVE, NORLIE & KKV :D Jag kan erkänna att jag är galet kär i KIM VADENHAG, ock jag vill fett gärna till Karlstad den 1 Augusti ock se dem live igen. Blir nog så, om jag får med mig vännerna? :) Att få träffa honom ock bara stå ock prata med honom, krama honom ock allt därimellan gjorde festivalen till ännu en höjdpunkt!!!!! :D Ja, det går fan inte att förklara hur stort fan jag är av dem.  Var galet kär i KIM innan, men nu är jag tokig, blev knäsvag när jag stod där framme med honom! KÄNSLAN ÄR OBESKRIVLIG!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På lördag var min enda tanke: NU GER JAG ALLT! Så jag drack väl för mycket... Tänker inte ens räkna på hur mycket jag hävde i mig, men jag klarar sånt där ;) höhö.... Vi var över 50 personer i mammas trädgård som förfestade tillsammans, ock jag hoppas alla hade lika roligt som jag hade! Vill tacka ALLA, för att ni ville vara med !!!! :D Satte mig till ock med i en brassestol under kvällen en meter bakom alla andra ock bara grät glädjetårar, för att jag har så fina vänner, syskon ock familj ock alla var där....... FÖRUTOM MATHILDA :( :( Hon var den ENDA som saknades.... :( MEN NÄSTA VECKA KOMMER HJÄRTAT STARTA PÅ HÖGSTA PULS! Gråter redan nu, av glädje såklart, av känslan att jag kan känna hennes närhet, nu kommer hon bara närmare ock närmare !!!!!! LIVET KÄNNS FRUKTANSVÄRT BRAAAA!
 
 
 
 
TROR INGEN FÖRSTÅR HUR BRA DENNA FESTIVALEN BLEV !
HAR REDAN TJATAT SOM EN IDIOT FÖR MINA VÄNNER HUR MYCKET JAG VERKLIGEN ÄLSKAR KIM VADENHAG, HUR MYCKET JAG ÄLSKADE ATT LINE KOM HEM OCK HUR LYCKLIG JAG VAR DENNA HELGEN! DEN BLEV BÄTTRE ÄN JAG KUNNAT ANA <3 <3 <3 <3 <3 <3
 
 
 
 
 
 
VÄRLDENS FINASTE MAMMA, TACK FÖR ALLT !!! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0