Tisdag

 
 
Godmorgon mina vänner. Long time ago, I know......
 
 
Kan inte säga att jag har haft mycket att göra, dessvärre ingenting. Jag är sjuk men det börjar ge sig nu, tack ock lov. Antar att jag hade i mig alldeles för många alvedon igår. Tror det står på förpackning 1-2 tabletter 3 gånger dagligen... Jag hävde i mig en hel ask igår, bara för att bli frisk någon gång. Jag känner mig bättre idag, men halsen är fortfarande inte bra :( Men har jag ju idag ock imorgon på mig att bli frisk nu, så det är bara att kämpa på :)
 
Det närmar sig Törebodafestival, ock hejjsan vad jag tjatar om det på fb... Stackars mina vänner (a)
 
Ska in ock färga håret idag, så nu är det vinna.......... Eller förlora!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0