När man mår som bäst

 
 
Ååh vad jag är lycklig att Mathilda äntligen är hemma igen efter ett år i USA! Saknaden har varit extrem, men trots alla motgångar så har tiden gått fort, ock vår underbara Mathilda är fantastisk. Har inte uppdaterat om detta eftersom att hon överraskade alla på denna planet. Det började när vi var nere hos Hanna förra lördagen.. Helt plötsligt dyker Mathilda upp från ingenstans, ock överraskar oss alla, när vi väntade henne först tre dagar senare, men lyckan var funnen ock där stod vår vackra vän åter på svensk mark. Att tårarna rann av lycka är väl inget att krypa under stolen med. Mina vänner vet exakt hur man överraskar på bästa sätt. Kan inte ens beskriva känslan när jag såg henne, det var helt fantastiskt!!!!!!
 
Ikväll har jag, Marie, Madde, Hanna, Jorunn ock Lovisa varit nere hos Mathilda för middagsmys ock massa snack. Precis som det ska vara. Kunde inte fått en bättre måndag känner jag :) Går snart vidare i säng, ock imorn väntar kvällsjobb, vilket betyder sovmorgon. yiiihaaaaa!
 
 
Annars så vet jag inte än hur denna veckan tar form, eftersom jag inte vet om jag jobbar eller inte på onsdag ock torsdag. Men något som vi alla kan skriva upp är att på torsdag drar vi brudar ut till Husaren ock dansar natten lång... Som vi väntat på denna torsdag :D

ÄNTLIGEN!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0