Lycklig!

 
 

Ååh vad jag är lycklig nu :D Helt sjukt vad en överraskning ock lite ledighet kan åstadkomma!

I lördags var det mys hemma hos Hanna med kex, ost, jordgubbar, vindruvor, melon ock annat smått o gott som världens bästa vänner!

Igår var det först jobb som stod på schemat, ock på kvällen blev det mys med mina vackra igen. Vi åkte iväg ock handlade allt till tacos, hyrde en skräckfilm ock Marie hade med en roligare film som avslut, för att slippa det där med mardrömmar.. :)

Dagen till ära har jag varit ledig. Spenderade den på bästa sätt med en shoppingrunda i skövde med min vackra mamma :) (Sara, jag fick med mig alldeles för mycket hem, hjälp ?!)  Men vem tackar nej till lite nytt ock fräsch till garderoben :) ? mums! Ock denna afton var det äventyrsgolf med Marie & Hanna, som avslutades med en glass på glassbryggan :) Leva livet, nu ska jag leva livet, jag leva livet! Åååh denna tid är underbar!
 
 
Ska faktiskt vara lite engagerad ock det är på tiden att jag uppdaterar lite bättre ? Så tänkte visa min shopping i nästa inlägg :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0