grym vecka ändå!

 
 
 
Oj, i torsdags var det utgång med mina vackra, ock tusan denna kvällen sätter kanske toppen detta året.. ! Det var så galet roligt, ock som vi dansade ock hade oss. Minns även att jag skulle stoppa massa killar som började mucka med varandra... Som att jag var sugen på att få en smäll...? NEJ!
 
 
Hur som helst, igår var det bara att förbereda sig ock försöka läcka ut all alkohol från torsdagen då det stod jobb på schemat. Så hade inte tid att uppdatera!
Men igår fredagen den 27 JULI, var även den sista dagen på mina två månader utan körkort, så ett glas vin efter jobbet var givet! Men nu väntar jag bara på att körkortet ska komma, innan jag får köra igen, men det lär ju dröjja några veckor, så jag trampar väl vidare då...! Men nu har jag klarat av min period varjefall, ock jag måste säga att jag tycker det är lite kul ändå... 21 år ock redan blivit av med körkortet ock har fått fixat ett nytt......
 
Idag lördag, är det också jobb ikväll, så det blir lite soffhäng idag innan jag cyklar runt fyra.
Vet även att det ikväll kan vankas fest, men eftersom jag cyklar så är inte jag hemma förräns efter 23, så det blir nog inget för min del... Får tagga nästa helg istället! who's with me .. ?
 
 
 
gruppbild från i torsdags :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0