Fotbollsgolf & Picknick

 
 
Jag har haft en så himla bra dag idag så ni kan inte ana... :D
Började med att min syster kom ut runt elva, ock under denna dagen har vi solat, grillat ock haft det allmänt bra :) Sedan närmare halv fyra gick vi in ock fixade ordning oss för en tur till bolaget samt en sväng förbi coop ock handla fika inför denna afton som vi ägnade åt pickninck ock fotbollsgolf i säckestad med mina vackra! Åh vad jag är nöjd över denna dagen! :) Kunde ta mig tusan inte blivit bättre :) Så en gruppbild är väl given ... :D ?
 
 
 
 
 
 
Nu laddar vi upp ock ställer klockan på 06.00. Imorn är det partaj med mina vackra, ock som jag längtar, galet mycket med andra ord. Jag säger då inte att festen börjar 06.00, men det måste städas, planeras, fixas ock donas innan vi korkar upp. Denna torsdagskväll kommer bli "kalas"-bra, jag känner det ända ut i fingertopparna till ock med :D
 
Om någon i min stad känner för att vara schaufför imorn, då snackar vi till skövde runt 23.00 ock hem från skövde efter 02.00, släng gärna iväg ett sms till mig så fort som möjligt när du vet att du kan på
073-64 212 85 :)
 
Nu är det dags för mig att nanna, då klockan passerat tolvslaget för snart en timma sen :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0