you're so clever, Maliin !



Sitter här för tillfället ock plåstrar ihop nästa veckas outfit för dagarna Måndag-Torsdag :) Brukar alltid göra det på söndagar annars men på söndag måste jag grejja med min bil, som slipa rost ock en massa annat, eftersom att jag har besiktning ock just nu har inte min plånbok skådat pengar för en massa fel på bilen, så jag får ta min söndag till att kolla över allting. Vilket resulterar i att jag inte lär hinna fixa outfit för veckan. Känns bra att ha det klart faktiskt :) Väljer inte kläder för Fredag & Lördag som ni ser, eftersom de oftast är dagar som man kanske tar på sig något annat beroende på vad man har för planering :) Så det bestäms alltid under veckorna om inte på de dagarna :)


Så i brist på andra bilder så tänkte jag att jag bjuder på en sneakpeak (?) sålänge :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0