face the truth




Kämpar mig upp på fötter igen. Har insett att livet måste ta slut någon gång, hur bra det än må vara .. !

Börjar morgonen likt igår med frukost & kaffe ock därefter en promenad på en halvtimma. Riktigt skönt väder ock att solen var framme var bara ett plus i kanten! Håller nu på att städa mitt rum ock kom just på att jag satt på plattan ock kokar ägg.... RUN!

.........


Aah jag blir tokig på mig själv, vatten på hela plattan. Ock undra hur länge äggen kokat nu. Fan vad min morgon har börjat dåligt. Inte nog att jag glömde av äggen, innan det när jag var inne ock städade mitt rum så tappade jag en röd ljuslykta som jag skulle hänga upp i fönstret lite fint... Blev ju dock inte så fint när min säng var full av glas... How bad can it be ? :O Börjar om på ny kula nu dåå ock kokar upp ett par nya ägg. Denna gången lämnar jag inte spisen (y) Tror det kan vara en bra idé !




Ett par bilder från min morgon :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0