Trying to find my own way



Åkte till mamma efter jobbet då hon bjöd på fika. Jobbade med henne ikväll så vi båda var urhungriga vid halv elva när vi var klara på coop. Så sedan satt vi ock pratade lite granna ock nu har jag bara kommit hem, tvättat bort sminket, borstat tänderna + att jag provade en ny face scrub som jag köpte idag ock ååh vad fräscht ansiktet känns nu (y) Jag hade ju tänkt att visa min shopping idag för er, men eftersom jag valde att åka till mamma efter, så har nu klockan tickat iväg. Hon närmar sig halv ett vilket betyder att det är dags att krypa till sängs. Fick sista tiden imorn också för denna månaden (y) urgött med dessa fyra dagars jobb som jag fått! nöjd tjej :) Update: Slutar 18.15 imorn, så ingen bloggning innan dess sedan kanske jag ska uträtta några ärenden därefter, just so you know!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0